Опис навчальної дисципліни

Що буде вивчатися − Поняття гібридної війни, гібридної агресії, особливості російської гібридної агресії проти України; − Роль та місце інформаційних протистоянь в гібридній агресії; − Специфіку російської інформаційної політики на різних векторах – українському, американському, європейському; − Особливості журналістської етики під час збройного протистояння; − Поняття та кейси «мови ненависті»; − Особливості державного регулювання медіа ринку в часи гібридного протистояння. Чому це цікаво/ треба вивчати Важливість розуміння специфіки діяльності медіа нині не викликає сумнівів. Нинішнє гібридне протистояння, яке вже вочевидь не обмежується територією України, є в першу чергу боротьбою за дискурс, за смисли, за думки та емоції. І медіа (електронні, друковані, будь-які) є зброєю та інструментом такої боротьби. Така інструменталізація не є на користь самим медіям, які можуть втрачати репутаційний ресурс і програвати конкуренцію за аудиторію соціальним мережам (соціальним медіа). Водночас, відповідальність, яка лежить на медіа та журналістиці, за достовірність та неупередженість інформації, не стає меншою. Чому можна навчитися (результати навчання) Аналізувати редакційну політику медій в координатах гібридного протистояння; розрізняти мову ненависті; аналізувати державну політику у сфері протидії інформаційній агресії та державну взаємодію з медіа; набути знань про специфіку військової журналістики; аналізувати російські наративи та формулювати стратегії протидії цим наративам. Як можна користуватися набутими знаннями і уміннями (компетентності) Набуті знання та досвід дозволять студентам та студенткам проводити аудит редакційних політик та формувати пакет рекомендацій для редакцій в контексті протистояння гібридній інформаційній агресії, виступати в ролі експертів із зазначених проблем.


Схожі силабуси
Погодитись
Цей сайт використовує cookies. Дізнатись більше